A Paksi Gyógyászati Központ minőségcéljai

Az intézet által ellátandó területek lakosságának a valós szükségletekhez igazodó, szakmai alapokon nyugvó, az elvárásoknak lehetőleg megfelelő és minőségi egészségügyi ellátás biztosítása, továbbá:

  • szolgáltatásainkra és működésünkre irányuló jogszabályok és a hazai és nemzetközi szabványok követelményeinek betartása.
  • Egészségügyi ellátás színvonalának megőrzése és fejlesztése érdekében a munkafeltételeink javítása.
  • A beteg elégedettség, dolgozói elégedettség javítása, a fenntartói elégedettségi kérdőív visszaérkezési arányának növelése.
  • Egészségügyi szolgáltatásaink bővítése, szakorvosi óraszámok átcsoportosítása és új fizetős szolgáltatások bevezetése.
  • Telephelyeink számának csökkentése, központosítása valamint, új orvosi diagnosztikai szolgáltatások bevezetése és eszközök vásárlása.
  • Jó minőségű szakmai anyagok, gyógyszerek és a kor színvonalának megfelelő műszerezettség alkalmazása.
  • Munkatársaink szakmai fejlődésének figyelemmel kísérése és aktív támogatása, valamint munkájuk értékelése.
  • Az emelkedő költségek féken tartása - tervezhető, a szükségleteknek megfelelő fejlesztések megvalósítása.
  • Minőségügyi dokumentumok rendszeres felülvizsgálata és tovább fejlesztése a munkatársak bevonásával.

Ennek érdekében a belső minőségügyi rendszerünk főbb céljai:

  • a szolgáltatások minőségének fejlesztése, folyamatainak megismerése és tervezése, valamint a lehetséges hibák, nem-megfelelőségek megelőzése, kezelése;
  • a nem-megfelelőségek felismerése, azok okainak feltárása, az azokhoz kapcsolódó költségek és esetleges károk csökkentése;
  • a szakmai és működési követelményeknek való megfelelés;
  • saját követelményrendszer fejlesztése;
  • a betegek jogainak, igényeinek és véleményeinek szem előtt tartása;
  • a hatékony és biztonságos munkavégzést elősegítő környezet biztosítása.